Tuesday, June 21, 2011

daPat n0mbor 5 dlm pePeRiksaAn

assalamualikum



alhamdulillah tahun ni, saya dpt 11A dan dpt nombor 5 daripada 33 orang...saya syukur kerana dpt nombor 5...mungkin doa ibu bapa saya dimakbulkan...walaupun saye dpt nombor 5 bkn nmbr 1 tpi tak pe la...mungkin saye kena berusaha lagi...ataupun saye x hormat guru ke...tetapi saye ttp bersyukur...sye kurang pndai bahasa melayu walaupun saye ni budak melayu...dan english karangan ae...lagi pun sblm ni saye bnyk main...lepastu saye x dgr nasihat ibu bapa saye...saye insaf...ibu saye pesan belajar bersungguh-sungguh...saye ni bkn la pandai sgt x mcm korang...hehehe...skrg ni saye nak but kerje x nak tiru kwn...saye nak belajar bersungguh-sungguh...supaya capai cita2 saye hendak menjadi doktor...atau pensyarah...doakan ye...

11 comments:

siti aesyah said...

tahniah yer..semoga berjaya mncapai cita2 tu taw...=)

amirul.fareast512 said...

chukka! taniah dear :)

amnie azmira said...

congrats..keep it up dear ^_^

nawal addina said...

wow ! top 5 , superb ! ;)

taniah yee :)

Aku Afzal said...

wah 11A!! banyak sangat tu.ape kata awk derma barang se-A dua kat kwn2 yang kurang A.Kan mulia gitu.hehehe :P

mrs redzuan said...

tahniahh...

nadia fatihah said...

tahniah dear :)

echaRierie said...

congrats !
dh cukup baik tue dpt no 5..
hehe

Amiirah-Cassan said...

wow, 11A? congrats ! hehe buat sehabis baik lepas ni taw ? hehe

misspurple said...

tahniah ! oke la 2..keep up good work oke =)

❤Nadhratul Basyirah Amirudin❤ said...

alhamdulillah! tahniah adik.. :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...