Monday, February 14, 2011

trip gi zoo negara

assalamualaikum



semase saye drjh 3 saye gi zoo negare.saye rase semua dah pergi berbanyak kali.tapi saye pergi zoo negare tu first time.tpi abg saye dah gi bnyk kali saye je yg bru nak gi.tpi dah lame dah saye nak gi
tpi akhir nyerr dpt jgk gi.hehehe.saye gi dgn  kwn saye.saye ddk dgn kwn baik saye.kite org bw mknn bnyk.hehehe.tau2 je la kan kite ni kuat mkn.hehehe.slps saye gi zoo negare saya gi kilang coklat saya beli coklat rm 10.00 tpi kite org x kluar sbb cikgu nak cpt.hehehe.selepas gi kilang coklat guru bagi kichen zoo negare.hehehe.setiap kali gi mane2 mesti dpt kichen.hadiah siape yg gi zoo negare.rugi klu x gi.bes kat sane rase mcm nak gi lagi je.hahaha.saye beli kichen untuk abg saye dgn kakak saye je.saye bwk duit bnyk.hehehe.tpi jgn cube nak curi pulak.hahaha.k tu je saye nak cerite tntg saye gi zoo negare.

2 comments:

AYAI said...

skang ni dah mahal la tiket ke zoo, sorang rm20..huhu..x sanggup :(

norakhtar said...

tak brp nak faham sgt singkatan2 perkataan yg digunakan..tapi nak komen gak..akak last gi Zoo negara masa anak sorang dulu..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...